Van de voorzitter...

03 december 2023


Ik ben heel blij dat ik jullie in deze nieuwsbrief drie nieuwe potentiële bestuursleden kan voorstellen. Zij worden formeel voorgedragen in de ALV van februari 2024, maar zullen zich de komende weken al inwerken in de verschillende dossiers. Dus grote kans dat jullie ze (nog) vaker tegen gaan komen op Shot.

Wij zijn heel erg blij dat de volgende leden samen met Cathelijn en mij het nieuwe bestuur willen vormen:

  • Mark Pereira in de rol van penningmeester (neemt die rol per februari over van Marjon Copier)
  • Bertus Been die de rol van voorzitter TC (tennis en padel) op zich zal nemen en daarbij nauw zal samenwerken met Stefan die het TopShot beleid zal blijven ontwikkelen en uitvoeren
  • Carolyn Craanen die de portefeuille horeca en vrijwilligersmanagement op zich zal nemen 

In deze nieuwsbrief stellen zij zich alvast aan jullie voor. Gezamenlijk zullen wij op zoek gaan naast een nieuw bestuurslid Park & Accommodatie. 

Afgelopen zondag hebben wij samen met een grote groep vrijwilligers, medewerkers van Shot en de trainers het jaar informeel afgesloten met een borrel. Wij hebben ze ook bedankt voor hun inzet voor onze mooie club. Want zonder al hun inzet kan jij niet tennissen of padellen, niet genieten van het park en clubhuis, een geen drankje of hapje doen! Alleen samen zijn wij Shot!

Wellicht een tip om bij de goede voornemens voor 2024 eens na te denken wat jij kan doen voor Shot?! Dat hoeft echt geen intensieve wekelijkse inzet te zijn, maar kan ook een kleiner kortdurend projectje of klusje zijn om samen met anderen op te pakken. Benader ons als je je daarvoor wil inzetten! Alle hulp is welkom! 

Wij hebben kort toegelicht wat in 2024 de belangrijke agendapunten zijn voor ons als bestuur:

  • Centraal thema: professionalisering
  • Aanstelling en implementatie verenigingsmanager
  • Horeca (zie enquête en inrichting bar/keuken)
  • Jeugdbeleidsplan en TopShot
  • Commissies (vrijwilligersbeleid en verbinden van commissies)
  • Trainingen (o.a. ASM-model)
  • Personeel en organisatie Shot
  • Toekomst locatie Profit
  • Aannamebeleid nieuwe leden
  • Communicatie
  • Statuten VOG’s (voor alle medewerkers, trainers en vrijwilligers) 

In de nieuwsbrief is ook het resultaat van de horeca-enquête opgenomen. Veel dank aan alle 325 respondenten die deze hebben ingevuld. We gaan aan de slag met de uitkomsten! 

Verder graag jullie aandacht voor de inschrijvingen voor de voorjaarscompetitie (tennis en padel)! Op de website en in de padelgroepen vinden jullie nadere informatie en de deadlines. Hou deze goed in de gaten en wacht niet te lang met inschrijven. Ook dit jaar zal de belangstelling weer groot zijn!

In de komende weken vinden de gesprekken plaats met de kandidaten voor de functie van verenigingsmanager. Wij hopen eind december of begin januari jullie te kunnen berichten over de gekozen kandidaat. Tot slot een save the date: zet 13 februari 2024 vast in je agenda, dan zal hoogstwaarschijnlijk de ALV worden gehouden.

Met sportieve groet, namens het bestuur, Rin-Sjoerd

Nieuwscategorieën